keskiviikko 8. helmikuuta 2017

ASIOITA, JOISTA OLEN ONNELLINEN

Elämä näyttää välillä melko harmaalta, kun kamppailee samaan aikaan sekä syömishäiriön, masennuksen ja lapsettomuuden kanssa. Tällä hetkellä makoilen kuumeessa sängyn pohjalla, mutta ajattelin tulla kirjoittelemaan teille asioista, joista olen ollut onnellinen viimeisten viikkojen aikana.
- Pikku hiljaa korjaantuvasta unirytmistä.
- Villestä. Hän taitaa olla parasta mitä minulle on tapahtunut. <3
- Yhteenmuutto suunnitelmistamme. Maltan tuskin odottaa, että saan joka aamu herätä hänen vierestään. <3
-  Kolme viikkoa sitten alkaneesta Unelma itsestä -valmennuksesta. Olen todella innoissani tästä valmennuksesta ja sen tuomasta mahdollisuudesta elämän muutokseen. Alku on ainakin ollut lupaava.
- Matkamessuilta saamistani uusista matkustusideoista ensi kesälle. :)
- Monan kanssa yhdessä vietetystä ajasta. <3
- Herkuista, jotka Ville toi piristääkseen kuumeista tyttöystäväänsä. 
- Viikonlopusta, jonka vietimme Villen kanssa Tampereella. <3
- Lumesta ja pakkasesta. Talvi on suosikki vuodenaikani! Ihanaa, ettei se vielä ole ohitse.
- Fiasta ja kaneista. <3
- Motivaatiosta blogiin ja kirjoittamiseen.
- Kirjeestä, jonka ystäväni minulle lähetti. <3
-Viime viikonlopusta, jonka vietin Villen luona.
- Pienestä shoppailureissuta, jonka teimme Ikeaan.
- Uusista vaaleanpunaisista astioista ja ihanista lakanoista, jotka hankimme yhteiseen kotiimme. <3
- Uusista vaatteista, joita kävimme Villen kanssa pari viikkoa sitten ostamassa Ideaparkista. Ne ovat aivan ihania!
- Ideaparkissa näkemistäni mitä kauneimmista ja upeimmista kakuista. <3 Ihanaa katsoa, kun toiset ovat niin taitavia käsistään ja saavat jotain kaunista aikaiseksi. :)
-  Parhaillaan menevästä Gossip girl maratonista.
- Uudellen löytyneestä innostuksesta ps3 pelejä kohtaan.
- Pepsi Maxista. <3 Viime aikoina olen himoinnut sitä vähän liikaakin..
 - Helpottavasta puhelusta hammaslääkärini kanssa. Ehkä en perukaan seuraavaa aikaa..
- Lähentyneistä väleistä veljeni kanssa. 

Mistä te olette onnellisia tällä hetkellä?

Seuraa minua:
Instagram: jennajanikaa
Snapchat: jennajanikaaa
Facebook: Suloisia unelmia

5 kommenttia:

  1. Nyt Ville on parasta elämässäsi, hetki sitten se sun tuleva aviomies 😂 Voi Jeesus sentään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, voit olla hiljaa. Tai edes kommentoida omalla nimellä. Todella noloa. Hanki elämä :)

      Poista
  2. Olin tänään iloinen aurinkoisesta ilmasta ja oman teinipojan jättihalista.
    Pikaista paranemista sinulle!

    VastaaPoista
  3. Kiva, kun kirjoittelet useammin taas. :) Mä olen tällä hetkellä onnellinen kolmesta tytöstäni, ketkä tuhisee omissa sängyissään <3 Pikaista paranemista! -miljama

    VastaaPoista
  4. Olen iloinen mun ja paulin vuosipäivästä:) paranemisia.<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥