keskiviikko 25. tammikuuta 2017

NÄIN MEIDÄN RAKKAUSTARINA ALKOI

Olemme seurustelleet Villen kanssa nyt puoli vuotta. Tutustuimme toisiimme viime heinäkuussa Tinderin ihmeellisessä maailmassa. Siinä tykkäyksiä jaellessani silmiini osui mielenkiintoisen ja kiltin oloinen mies. Hän oli minua kuusi vuotta vanhempi, todella komea ja etäisyyttä meillä oli sovelluksen mukaan reilu 70 kilometriä. Vaikka olin luvannut itselleni, etten enää koskaan ryhtyisi etäsuhteeseen, jokin tässä herrassa veti puoleensa. Päätin tykätä hänestä ja kappas puhelimen näytölle tuli lukemaan "It's a Match"!! Laitoin hänelle viestin ja toivoin hänen vastaavan minulle. Vastaus tuli melko pian ja hän vaikutti juuri niin mukavalta kuin olin ajatellutkin. Jälkeenpäin olemme jutelleet, että jos en olisi laittanut hänelle viestiä, hän olisi viestittänyt minulle. Muutaman päivän viestittelyn jälkeen vaihdoimme numeroita.

Heinäkuun alkupuolella vietin muutaman päivän sairaalassa. Siellä ollessani huomasin ajatusteni karkaavan häneen jatkuvasti. Muistan kuinka hän sanoi haluavansa piristää päivääni ja soitella kanssani. Soittelimme facebookin kautta videopuhelun. Oli samaan aikaan sekä ihanaa että jännittävää kuulla ja "nähdä" toinen ensimmäistä kertaa. Villellä oli aivan ihana ja rauhallinen ääni. Sovimme tapaavamme heti, kun pääsen kotiin.
En muista koska olisin viimeksi jännittänyt niin paljon kuin nähdessäni hänet. Jännitykseni oli kuitenkin turhaa, sillä tunsin oloni hänen seurassaan todella hyväksi, rennoksi ja turvalliseksi. Ensimmäiset treffimme kestivät noin seitsemän tuntia. Aika meni todella nopeasti, vaikka vain juttelimme, halailimme, suutelimme ja ihmettelimme toisiamme. Tuntui kuin olisin tuntenut hänet jo kuukausia tai jopa vuosi. Hänen seurassaan pystyin olemaan luonnollisesti. Sovimme tapaavamme uudelleen, kun tulen mökkireissulta, jonne olin lähdössä perheeni kanssa. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tunsin ikävää toista ihmistä kohtaan ja se tuntui ihanalta. <3

Mökillä ollessani soittelimme joka ilta parin tunnin mittaisia puheluita. Keskustelimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Joka kerta opin hänestä jotain uutta. Puheluista tuli päivieni kohokohta, jota odotin koko päivän kuin kuuta nousevaa. Palattuani tapasimme toisen kerran. Hän tuli luokseni muutamaksi tunniksi. Muistan kuinka kävelin häntä vastaan ja nähtyäni vilauksen hänestä pensaiden lehtien läpi, perhoset liitelivät vatsassani ja jännitys yltyi. Hyvä etteivät jalat menneet alta, kun jännitti niin paljon! Tällä kertaa hän pyysi minua luokseen. Hän halusi kovasti, että tapaisin hänen koiransa ja näkisin hänen kotinsa. Olin todella otettu, sillä kukaan ei ole koskaan näin varhaisessa vaiheessa esitellyt minulle kotiaan. Suostuin menemään seuraavana viikonloppuna.
Oli ihanaa tunte ihastusta, perhosten leijailua vatsassa toista ajatellessa ja ikävää erossa ollessa. Ennen hänen luokseen menoa kerroin hänelle jännityksen sekaisin tunnelmin olevani rakastumassa häneen. Rakkaudesta puhuminen ja tunteista kertominen oli vaikeampaa kuin olin kuvitellut. Pelkäsin kovin, että hän ei tunne samoin minua kohtaan, mutta pelko osoittautuikin täysin turhaksi. Hän kertoi tuntevansa samoin.

Heinäkuun loppua kohden olimme jo viettäneet useita päiviä ja öitä yhdessä. Koiramme olivat tutustuneet toisiinsa ja tulivat suhteellisen hyvin toimeen. Olimme jutelleet paljon tulevaisuudesta, ja siitä millaisia asioita haluamme elämältämme. Tunnuimme olevan samalla aaltopituudella - meillä oli samantyyppiset arvot ja ajatukset asioista. Halusimme samoja asioita elämältä.

Yhtenä iltana maatessamme sohvalla kysyin häneltä haluaisiko hän seurustella kanssani. Vastaus oli myöntävä ja siitä hetkestä lähtien olemme olleet tyttö- ja poikaystäviä.

Miten teidän rakkaustarinanne alkoi?

Seuraa minua
Instagram: jennajanikaa
Snapchat: jennajanikaaa
Facebook: Suloisia unelmia

4 kommenttia:

  1. Mukava tarina teistä<3 oon onnellinen teidän puolesta:)

    VastaaPoista
  2. ihana tarina, rakkaustarinoita on niin kiva aina lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakkaustarinat ovat ihania <3 Mukava, että pidit meidän tarinastamme. <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥