tiistai 20. syyskuuta 2016

LATELY ON MY SNAPCHAT

Ajattelin näin tiistai-illan kunniaksi antaa teille pienen kurkkauksen mun snapchatin puolelle. Jutut ovat pääasiassa elo-syyskuulta. Muistakaahan seurailla mua nimimerkillä @jennajanikaaa. :)

Tampereella odottelemassa junaa Orivedelle. Olin menossa Vilman luokse. :) // Fiia sairastui suolistotulehdukseen, johon käytiin hakemassa antibiootit eläinlääkäriltä. :) 

Juhlimassa tärkeiden ihmisten kanssa <3 // Rakastan lukemista, ja kävinkin pitkästä aikaa kirjastosta hakemassa kirjoja. Tyttö joka muuttui lasiksi on ihanan herkkä. <3 // On vissiin tullu juhlittua useampaan kertaan kesän aikana. Nyt olen tosin ollut selvänä muutaman viikon. :) 

Love letters of great men sisältää ihania rakkauskirjeitä. <3 Tästä taisi tulla uusi lemppari kirja. // Olemme tänä syksynä saaneet nauttia aurinkoisista ja lämpimistä ilmoista. // Aamut alkavat yleensä snapchatin selaamisella. :)

Tykkään noista perhosista tosi paljon. // Aamu alkanut taas snapchatin selaamisella. Ihmiset snäppäävät yön aikana yllätävän paljon! // Aloitettiin reilu viikko sitten salilla käyminen äitini kanssa. :)

Heitelkää tohon alas kommenttiboksiin teidän nimimerkkejä, jotta pääsen seurailemaan teitä. :)

2 kommenttia:

  1. Kiva tämmönen postaus! :) mun nimimerkki on snäpissä "sinttuysikasi".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit :) Näitä on jatkossakin tulossa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥