maanantai 18. heinäkuuta 2016

My life via snapchat

Viime aikoina mun elämää on parhaiten voinut seurata snapchatin kautta. Joten päätin aloittaa tämän viikon jakamalla teille mun viimeaikaisia snäppejä! :)
Yksin jäädessä aika on käynyt välillä todella pitkäksi, ja uni tulee vasta joskus aamulla. Heidin kanssa ollaan välillä öisin käyty ajelemassa. Eipähän tarvitse yksin valvoa. :D

Kesäkuun alkupuolella kävimme Heidin kanssa Viron risteilyllä.

Risteilyn jälkeen vietimme ystävieni kanssa perjantai iltaa juhlien, ja seuraavana päivänä olivat enoni vaimon 50-vuotis syntymäpäiväjuhlat.

Kesäkuun puolessa välissä kävin Valkeakosken sairaalassa päivystyksessä alhaisten sokeri- ja suola-arvojen takia. Yht'äkkiä lenkin yhteydessä alkoi järkyttävä pahoinvointi ja pyörrytys. Kotiin tullessa pyörryin eteiseen, ja sen jälkeen olin huono vointinen pitkään. Neljä tuntia olin päivystyksessä tarkkailussa ja tutkittavana. Kotiuttavat, ja käskivät menemään seuraavalla viikolla omalle lääkärille tarkempiin tutkimuksiin..

Juhannusviikolla vietin laatuaikaa ystäväni Vilman kanssa. Otimme hieman alkoholia, ja tutustuimme Periscopen ihmeelliseen maailmaan. Olen aika hyvin jäänyt tuohon koukkuun, joten seuratkaa @JennaJanikaaa!

Juhannusta vietettiin kaveriporukalla minun luonani. Grillattiin, syötiin hyvin, nautittiin alkoholia, pelattiin pelejä, kuunneltiin musiikkia ja juteltiin mukavia. Oli ihanaa viettää aikaa kunnolla tuon kälynkin kanssa! :)

Viime viikon vietin äitini ja sisarusteni kanssa mökillä Ahvionsaarella. Aurinko helli meitä koko viikon, ja sain jopa vähän väriä pintaan! Mona ja Lucas viihtyivät rannalla, ja kävin itsekin muutaman kerran uimassa. Alkuviikosta kävimme Olavinlinnassa kierroksella. 

Muistakaa seurata snapchatissä @jennajanikaaa!

Mitäs teille kuuluu? Miten kesä on mennyt? :)

4 kommenttia:

  1. wää, oon päässy sun blogiin, tunnistan osan sun snäpeistä!! :)

    VastaaPoista
  2. Aika kova oot esittelee tota sun rintavarustusta :) kyllä kaikki tietää että naisilla on rinnat.

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥