perjantai 23. lokakuuta 2015

Hurraw!

Nyt talven tullen huuleni rohtuvat, ja olenkin onnekas sillä sain valita viisi Hurraw-merkkistä huulirasvaa testaukseen! Hurraw huulirasvat ovat luomua, eikä niitä ole testattu eläimillä! Rasvat ovat vegaanisia ja ne on tehty Reilun Kaupan kriteerit täyttävistä raaka-aineista. Tuoteperheeseen kuuluu 22 erilaista makua. Minä valitsin itselleni nämä maut: Vanilla Bean, Black Cherry, Coconut, Orange ja Chocolate. Vanilijan makuinen lähti miehen käyttöön, ja omaksi suosikeikseni ovat nousseet kirsikka ja appelsiini. :)

Nämä huulirasvat ovat suloisen muotoisia ja värisiä. Huulirasvat tuoksuvat myös herkulliselta.  Näitä rasvoja voi tilata Hurraw- nettisivuilta, ja ne maksavat noin 5.50 euroa per kappale. Huulirasvoja löytyy myös esimerkiksi Sokoksesta ja Ruohonjuuresta.

Ovatko Hurraw huulirasvat teille tuttuja? Mikä maku on suosikkinne? :)

*Tuotteet saatu yhteistyönä.

10 kommenttia:

  1. Coconut on suosikkini näistä huulirasvoista. Todella ihania tuoksuja näissä on.
    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en ole ehtinyt vielä edes testaamaan tuota Coconutia. :) Mukava kuulla, että pidät siitä. :)

      Poista
  2. Tykkään tosi paljon näistä, ja vanilja ja kahvi ovat mun suosikkeja :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo vanilija maistuu ainakin todella hyvältä. :)

      Poista
  3. Minä olen myös ostanut näitä, en tosin itselleni :D
    Vaan keräilen joululahjaksi siskolle huulivoiteita, ja nämä pisti silmään.

    Voisi itsekin testailla näitä joku päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siskosi tulee varmasti pitämään näistä. :)

      Testaa ihmeessä itsekin joskus.

      Poista
  4. Juu minulla on noita kolme. Tuo suklaa on inhokki. Vanilija ja vihreä tee on ollu kivoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen taas pitänyt tuosta suklaasta. :) Vihreää teetä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta ehkäpä tilaan sen seuraavana. :)

      Poista
  5. Mun lemppari oli kaakao ja manteli, ihan parhaan tuoksuisia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla. :) Ehkäpä itsekin ajaudun jossain vaiheessa tilaamaan toisen noista. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥