keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Heinäkuun LivBox

LivBox on minulle uusi tuttavuus, ja heinäkuun alussa sain ihanan yllätyspaketin postiin. Kävin noutamassa paketin postista ja paketista paljastuikin kaikkea kivaa. Ehdottomasti paras asia LivBoxissa on se, ettei tiedä etukäteen mitä sen sisältä paljastuu. :) 

Schwarzkopf Professional Essensity hoitoaine ja shampoo. :) Sopii värjätyille ja vaurioituneille hiuksille. Pienen kokonsa takia nämä pääsevät matkoille mukaan. :)  

 ACO kosteuttava päivävoide. 

La Roche-Posay kosteusvoide. 

Lumenen jalkavoide. Tämä tuoksuu todella hyvältä, ja jalat tuntuvat tämän ansioista pehmeiltä. :) 

Klorane kuivashampoo. Minulla ei olekaan kokemusta kuivashampoosta, joten ihan mielenkiinnolla odotan, että pääsen kokeilemaan tätä. :) 

Hula välipalapatukka. 

Olin positiivisesti yllättynyt sisällön suhteen. Oikein mieluisia juttuja oli! :) Täytyy katsoa, jos jossakin vaiheessa tilailen uudelleen. Onko teillä kokemusta LivBoxista? :)

*Yhteistyössä LivBox

4 kommenttia:

  1. Oijoi, onpas hyvännäkönen liv box! Mä käytän ihan innossani noita la roche posayn tuotteita, niin pitäisi varmaan kokeilla tuotakin:) Hei ja kerro mitä tykkäsit acon voiteesta, kun sitä on tullut harkittua:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. :) Tykkäsin kyllä tosi paljon tosta acon voiteesta. Imeytyi nopeasti, eikä mielestäni tuoksunutkaan voimakkaasti. Sopii tosi hyvin mun iholle ainakin. :)

      Poista
  2. Itse tilasin aikaisemmin, mutta nyt olen pitänyt taukoa. Täytyy katsoa jos myöhemmin taas innostun.

    VastaaPoista
  3. Kuivashampoo on paras keksintö ikinä! :) -miljama

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥