torstai 11. kesäkuuta 2015

Facts

Ajattelin ilahduttaa teitä muutamilla faktoilla minusta. :) 

1. Olen huolehtivainen ja murehdin usein läheisteni ongelmia ja hyvinvointia. Haluaisin kaikkien voivan hyvin, ja jos jollain on joku hätänä, haluan auttaa. 

2. Olen uskossa. 

3. Lapsena ollessani autossa kirjoitin ohimenevien autojen rekisterinumerot ylös vihkoon. Kyllä niitä rekisterinumeroita ajan myötä oli useampia. :D

4. Olen säästänyt suurimman osan lapsuuden leluistani ja vaatteistani omille lapsilleni. :)

5. Himoitsen koko ajan tonnikalaa, mutta en voi syödä sitä allergian takia. Monesti kaupassa käydessäni mieleni tekisi ostaan tonnikalaa, ja kokeilla kuinka käy, jos syön sitä, mutta sitten muistan sen hirveän olon, mikä siitä tulee. 

6.  Ennen vihasin kokkaamista ylikaiken, mutta nyt oon tosi innostunu siitä! :) Oon alkanu opetteleen erilaisten ruokien tekoa, ja jopa leivontaa! Tykkäänkin tästä puuhasta todella paljon!

7. Suosikki kotityöni on tiskaaminen! Minulla ei ole tiskikonetta, joten tiskaaminen täytyy hoitaa käsin. Musiikit soimaan, lämmin vesi lavuaariin ja tiskaamaan! Uskokaa tai älkää niin se rauhoittaa mukavasti. :)

8. Inhoan sukkia ja käytän niitä vain silloin, kun on pakko. Kotiin tullessa riisun ne aina ensimmäisenä pois.
9. Pitkitän aina tärkeiden asioiden hoitamista viime minuuteille.

10. Pelkään hammaslääkäriä niin paljon, että en ole vieläkään varannut aikaa nukutushammashoitoon. Yksinkertaisesti pelottaa!

11. Aina kotoa lähtiessäni varmistelen, että takaovi ja kaikki sähkölaitteet ovat kiinni. Myös etuovi pitää tarkistaa moneen kertaan.

12. Tykkään katsella lastenelokuvat dupattuina. :) En jaksa lukea tekstejä :D

13. Rakastan kynttilöitä, ja niitä on aina jokaisesta kaupasta pakko hamstrata. En kuitenkaan raaski käyttää niitä usein. 

14. Riisun aina kaikki vaatteet niin pois, että ne menevät väärinpäin.

15. En osaa viheltää. 

16. Luulin pitkään, että rusina on oma hedelmänsä, mutta sitten S kertoi minulle, että se on kuivattu viinirypäle. Ajattelin, että on olemassa tyyliin jotain rusinapuita tai -pensaita. 

Pystyittekö samaistumaan johonkin? :)

17 kommenttia:

  1. Tuo oli kyl hauska... Rusina oma hedelmä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D kyllä vain. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että rusina olisi viinirypäle. :D

      Poista
    2. Et sit ihmetellyt miks siinä rasian kuvassa tytöllä on viinirypäleitä korissa. :)

      Poista
    3. Itseasiassa en ole koskaan edes huomannut tuollaista :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos :) Mukava, että tykkäsit :)

      Poista
  3. Tää oli kiva, mä usein mietin sitä saisko rusinoista taas viinirypäleitä. Kun kerta viinirypälöistä tulee kerta rusinoita. :) Ihana koira, kynttilät on kivoja :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, mielenkiintoinen ajatus. :) Onkohan kukaan koskaan kokeillut saada rusinasta viinirypälettä? :o

      Poista
  4. Haha toi 6, 12 ja 14 on mullakin niin sama juttu! :D Ehkä tosin siks noien vaatteiden ja leffojen kanssa kun oon vaan niin laiska... :D Mut ruuanlaitto on kivaa!
    Hei tee lisää tämmösii! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Laiskuus on välillä ihan mukavaa ;) Täytyykin laittaa korvan taakse, jos tekisi toistekkin tälläisen! :)

      Poista
  5. Pystyn samaistumaan moneenkin kohtaan. Olen myös uskossa, murehdin muiden murheita, olen kerännyt pienenä rekisterinumeroita, pelkään hammaslääkäriä ja katson lastenelokuvat dubattuna. Mutta minä taas rakastan sukkia. Tai siis tarkemmin sanottuna rakastan villasukkia :) .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että pystyt samaistumaan niin moneen kohtaan. :) Villasukat ovat kyllä mukavia jalassa talvisin. Ne ovat niin pehmeitä, lämpöisiä, eivätkä kiristä kuten tavalliset sukat. :)

      Poista
  6. Kohtiin 1, 2 ja 16 pystyn samaistuun. Kiva postaus :)
    T. Nelliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mukava, että pystyt samaistumaan niihin :)

      Poista
  7. Hah mua taas inhottaa olla ilman sukkia! :D -miljama

    VastaaPoista
  8. Samaistun ykköseen:) välillä kannan koko maailman huolia olallani ja joskus se on raskasta!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥