maanantai 29. joulukuuta 2014

koekuvauksissa

Lokakuun lopulla kävin Jade Advertising Model Agencyllä  koekuvauksissa. Minusta otettiin reilu sata kuvaa, joista neljä valittiin heidän nettisivuilleen. Itselleni käyttöön sain juurikin nuo neljä kuvaa. Kokemuksena kuvaukset olivat mukavat. Paljon kehittämisen varaa minulla olisi vielä, mutta olen tyytyväinen, että minulla on itsetäni edes nämä neljä ammattilaisen ottamaa kuvaa. Ovat ainakin mukava muisto. :) Kuvissa piti näyttää mahdollisimman luonnolliselta, joten valitsin ensimmäisiin kuviin melko arkiset vaatteet ja toisiin juhallisemmat. Hiuksia en laittanut mitenkään erikoisesti, vähän harjasin ja siinä se. 





Mitä mieltä olette? :) Onko teistä lukijoista joku käynyt kuvauksissa? :)

10 kommenttia:

  1. Viimeinen kuva on aivan ihana. Minulla ei itselläni oikein näkö ja koko ole mallimainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itse uskon, että jokainen on mallimainen omalla tavallaan ja monenlaisia mallejahan tarvitaan! :)

      Poista
  2. Olen käynyt useammassakin kuvauksessa, mutta mieleenpainuvin ja räväköin veto oli iltatyttö kuvaukset suurinpiirtein sun ikäisenä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hienolta :) varmasti ovat ihania muistoja sitten jälkeenpäin :)

      Poista
  3. Oi oot tosi kaunis! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Voisitko ehkä kertoa perheestäsi? Sinulla on veli ja sisko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai voin :) voin kirjoittaa aiheesta erillisen postauksen, jossa kerron perheestäni. :)

      Poista
  5. Oiii! Ihania kuvia! Sä oot tosi kaunis! :) mun miehen pappa harrastaa kuvausta, ja sillä on oma yritys. Myös oma mies harrastaa kuvaamista! Sitä kautta mäkin saisin tuollasia studio kuvia. Miten ja miks sä pääsit kuvauksii? Jännittikö? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Suosittelen ehdottomasti, että otat itsestäsi studiokuvia. Ne ovat ihana muisto sitten joskus myöhemmin :) Kyllä kuvauksiin meno jännitti todella paljon ja uskoisin sen näkevän kuvistakin, koska olen niissä ainakin omasta mielestäni melko jännittynyt :D Kuvauksiin pääsin lähettämällä hakemuksen tuonne ja sain sieltä myöhemmin yhteydenoton, jossa toivotettiin tervetulleiksi koekuvauksiin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥