maanantai 24. maaliskuuta 2014

Syntymäpäivä!

Eilen tosiaan vietettiin mun syntymäpäivää ja muutama sukulainen tuli juhlistamaan sitä meille kahvin kera. Harmittaa, että ystäviä en nähnyt. Mutta puhuttiin Heidin kanssa, että mentäisiin juhlimaan, kun hän palaa matkaltaan. Riippuen toki minun tilanteestani sillä hetkellä. :) Äitini oli leiponut minulle kakun, jota olin pyytänyt jo aikaisemmin viikolla sillä en itse osaa leipoa kakkuja. Oli mukavaa viettää muutama tunti heidän kanssaan. Kahviteltiin ja juteltiin kaikesta mukavasta. :) Sain ihania lahjojakin! 

Tuo Fish Foot Span lahjakortti oikeuttaa 15 minuutin mittaiseen kalapedikyyriin. :) Hairstoreen sain 50 euron lahjakortin, joka oikeuttaa esimerkiksi hiustenleikkuuseen tai muuhun mukavaan. :) 

Essien kynsilakkoja. :)

Tätini toi minulle kukkiakin. <3

Lisäksi sain hieman rahaakin. :) 

Kerroin heille meidän lapsettomuustilanteestamme ja he ottivat sen hyvin! Ehkä oli hieman huono ajoitus, mutta he alkoivat vihjailemaan vauvanhankinnasta, niin en voinut vain olla hiljaa. Onneksi he ymmärsivät!

Oli kyllä ihana päivä! <3

Mitenkäs teidän viikonloppu on sujunut? :)

2 kommenttia:

  1. Heips! Blogisi osui silmiini Facebookissa ja kiinnostuin asiasta koska itsellenikin todettiin että en voi saada lapsia. Olen myöskin nyt 20w mutta minulle asia ei ole vielä kolahtanut, koska lapset ei ole mulle vielä ajankohtanen. Silti mielenkiinnolla ajattelin ruveta sillointällöin blogiasi lukemaan. Omassa blogissani en ole asiaa vielä ottanut esille. Mutta ehkä joskus. Tsemppiä teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! :) Saanko udella, että mikä mahtaa olla sinun syysi lapsettomuuteen? Toivottavasti sitten, kun lapset tulevat ajankohtaiseksi sinulle saisitte nopeasti hoidot käyntiin. :) Mukavaa kuitenkin, että pystyt elämään huolehtimatta asiasta. :) Taidanpa tutustua sinunkin blogiisi, kunhan vain kerkiän kiireiltäni. :) Kiitos tsempeistä! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥