lauantai 22. maaliskuuta 2014

20 vuoden matka

Tiedättekös mitä muutaman tunnin päästä tapahtuu? :) Ensi yönä kello 02.45 on kulunut tasan 20-vuotta siitä, kun tähän maailmaan syntyi pieni tyttö. Se pieni tyttö olen minä. Huomenna juhlin 20-vuotis syntymäpäivääni. Olen kokenut elämäni aikana paljon, mutta loppujen lopuksi olen melko tyytyväinen elämääni. :) On erittäin vaikeaa ajatella, että tästä eteenpäin ikäni alkaa kakkosella. Tiedän jo mitä toivon syntymäpäivälahjaksi, mutta parin viikon päästä näemme toteutuuko toiveeni! ;) 

Katselin hetki sitten valokuvia itsestäni näiden 20-vuoden ajalta ja ihania muistoja tuli mieleeni. :)
Tässä olen yksi  vuotias. :) 
Tässä olen neljä vuotias. :)
Tässä olen yhdeksän vuotias. :)
Tässä olen 11-vuotias. 

Tässä olen 15-vuotias. :) Rippijuhlat!
16- vuotias! :) Kymppiluokalla!
19-vuotias. :)
Ehkäpä näitä kuvia on kymmenen vuoden päästä hieman enemmän. ;)

6 kommenttia:

  1. Olet ihan eri tytön näköinen noissa 15 ja 16 vuotis kuvissa. :)
    Oikein paljon onnea!!! Kuinkas juhlistat synttäreitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Muutaman lähisukulaisen pitäisi tulla kahvilla käymään, mutta muuten vain löhöön kotona. :D Juhlistetaan parin viikon päästä kunnolla ystävien kanssa, kun paras ystävä kotiutuu takas Suomeen. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥